Zevenaar 2 (SOS) verliest in Ede nipt van De Cirkel 2

Team verslag door Pieter van der Poel.

Dinsdag 19 november stond de wedstrijd tegen De Cirkel op het programma. We hadden een ruim hogere rating maar dat zegt gelukkig niet alles. De eerste wedstrijd wisten we te winnen tegen Doesborgh die een veel hogere rating hadden.

Het begon al met een telefoontje van Menno dat hij nog in Tilburg zat en niet voor 7 uur in Arnhem kon zijn. Gelukkig kon Jeroen hem daar oppikken; Menno bleek de hele dag in de Efteling in de achtbaan te hebben gezeten.  Jos kwam laat binnen want hij had met de motor een klapband gehad.

Desastreus was echter het begin op bord 5; na een kwartier moest Willy al opgeven en dat hebben we niet meer kunnen goed maken. De ene na de andere remise moest ik noteren en Jeroen en ik bleven als laatste over maar ook wij wisten het niet verder te schoppen dan een puntendeling.

Een jubelend verslag per bord met een foto staat op de site van De Cirkel (web-link).