Zevenaar 2 wint ruim van Velpse SV 3j

Teamverslag door Pieter van der Poel.

Zevenaar 2 won vrijdag in Velp met 5.5 -2.5 van Velp 3 jeugd.
Het was eigenlijk een thuiswedstrijd maar omdat Velp een jeugdploeg was mag het altijd op vrijdag spelen.
Opnieuw leken we met 7 man te moeten spelen toen Edzard zich op het laatste moment te ziek voelde.
Maar een telefoontje naar Willy Veldkamp en hij zat na een kwartiertje achter het bord.
Het stond al snel 4-0 door zeges van Jos Aalberts, Pieter van der Poel, Willy Veldkamp en Daan Wijnholts.
Ze hadden alle een gemakkelijke avond – zie hiervoor het verslag van Velp.
Jeroen van der Poel  had een prachtaanval en zijn tegenstander had serieus aan opgeven gedacht.
Toen het echter niet lukte raakte hij zelf in de problemen en verloor alsnog.
Bij de laatste drie partijen werd er nog lang doorgespeeld maar eindigden in remise van Yannick te Pest, Menno Verbakel en Hans Corbeel.
Zevenaar 2 staat nu met 6 uit 4  vierde met evenveel matchpunten als de nummer 1.
Er is dus nog van alles mogelijk.